Vitajte v centre podpory KRONZI s.r.o.

S cieľom zefektívniť podporu pre užívateľov a lepšie vyhovieť Vašim požiadavkám, Vám zabezpečujeme evidenčný systém tiketov. Každá požiadavka je evidovaná na tikete, ktorému je pridelené jedinečné číslo. Číslo tiketu slúži na monitorovanie pokroku a odpovede online. Aby ste mali prehľad, poskytujeme Vám kompletný archív a históriu všetkých vašich požiadaviek. Pre vytváranie požiadaviek je potrebný platný e-mail.

Neues Ticket eröffnen
Bitte schildern Sie uns so viele Details wie möglich, damit wir Ihnen bestmöglich helfen können. Um ein zuvor erstelltes Ticket zu aktualisieren, melden Sie sich bitte an.
Neues Ticket eröffnen
Ticket-Status überprüfen
Hier finden Sie das Archiv und den Verlauf Ihrer aktuellen und vorherigen Support-Anfragen inklusive der Antworten.
Ticket-Status überprüfen
Táto webová stránka funguje na základe dočasných súborov cookie, ale v súboroch cookie sa nikdy neukladajú žiadne osobné údaje.
OK

Lädt ...